Hazai elit versenyzői TOP5 OCR verseny 2017-ből

2018. január 06. 09:00 - sebiszabi

2017elite.jpg

Az OCR Magazin szerkesztői TOP5-ös listáit már láthattátok itt, itt és itt, így hát elérkezett az idő, hogy egy kicsit visszapillantva az elmúlt évre kicsi hazánk top versenyzői közül hárman elmondják, hogy melyik versenyt szerették tavaly a leginkább és miért. És hogy kik ők hárman? Gyurcsó Andi, Tóth Ádi és Főző Dani volt olyan jófej és megosztotta velünk tapasztalatait, Ti pedig most el is olvashatjátok.

Főző Dani

 5.  Spartan Race Eplény Beast, 2017.10.21. @Eplény
2015-ben itt Eplényben volt a szezonzáró Super. Nekem szép emlékeim fűződtek ehhez a helyhez. Már vártam a versenyt nagyon. A szervezéssel nálam már nem volt semmi probléma. Itt én voltam már kicsit kifáradva és ezért nem úgy sikerült a verseny, ahogy én azt szerettem volna. Az akadályok elrendezése a pályán jó volt, csak a végén az a homokzsákcipelés fogott ki pár spártai harcoson. Ami számomra viszont hatalmas élmény volt, hogy felkértek, hogy a kicsikkel futhassak a Spartan Kids-en. Nekem az egész versenyhétvégén ez tetszett a legjobban, hogy felvezethettem, segíthettem és buzdíthattam a kis spártaiakat. �

 4.  Spartan Race Veszprém Sprint, 2017.04.01. @Veszprém
Tavaly ez a verseny volt az első magyar rendezésű Spartan. Nekem a Betekints-völgy nagyon tetszett. Számomra egy kicsit mesebeli volt ez a hely. A kis patakkal, csonakázótóval, aranyos hidacskákkal, domokkal, erdővel. Élvezet volt itt futni. Az akadályok elosztása egész jó volt, bár a végén sokmindenkinek meggyűlt a baja a sok sárral és vízzel.

 3.  IV. Pannonhajsza, 2017.05.20. @Csesznek
Ez a verseny tavaly Cseszneken került megrendezésre. A szervezők a környéken a lehető legjobb helyszínt választották. A rajt után 3-4 km-ig követni lehetett a versenyzőket és ezt úgy, hogy igazából csak egy helyben állt az ember a fesztiválterületen. Majd a végén kb. az utolsó 1-2 kilométer is belátható volt a fesztiválterületről. Erre a versenyre a Hajsza szervezők rengeteg új akadállyal készültek. Volt ott minden, ferdefalra való felfutás, libikóka, talicskatolás stb... Az tetszik nekem a Hajsza sorozat versenyeiben, hogy minden versenyre vannak új akadályok és nem lehet megunni őket, nincs az a monotonitás, hogy mindig ugyanazokat az akadályokat kell legyűrni.

 2.  Spartan Race European Championship 2017 Andorra
Számomra idén ez a verseny volt "A VERSENY". Erre készültem egész évben, ezért mentem ki Tirolba dolgozni, hogy becsülettel felkészüljek életem első Európa bajnokságára. Maga Andorra nekem nagyon tetszett. Kis takaros, gyönyörű, hegyes ország. Az a táj pedig, ahol futottunk a versenyen, az valami káprázatos volt. Mai napig nem bírok betelni vele, ahogy így vissza nézem a képeket. Viszont egy valami miatt csúszott le ez a verseny a második helyre a listámon. Ez pedig a spanyol szervezés. A spanyoloknak nemigen jött össze ez a szervezés. Amin nagyon kiakadtam, hogy nagyon sok EB-s befutó nem kapta meg a megérdemelt EB-s befutóérmét, mert azok elfogytak. Illetve nem volt külön EB-s finisher poló sem, hanem egy sima beast finisher polót adtak csak.

 1.   I. Székelyhajsza, 2017.08.05, @Csíksomlyó
Nekem ez a verseny vitt mindent. Igaz nem itthon került megrendezésre, hanem Székelyföldön, ami valamilyen szinten mégis csak az otthonunk. Ez a verseny a Hajsza sorozat egyik része. Szerintem a helyszín választással a szervezők nagyon beletrafáltak. Csodálatos helyszín, meredek dombok, izgalmas aladályok, vendégszerető és melegszívű székely fogadtatás. A fesztiválterületről a pálya nagy részét be lehetett látni és nem kellett a nézőlnek ide-oda rohangálni, hogy láthassák a versenyzőket ahogyan kűzdenek a pályán. Annak ellenére, hogy én kicsit paráztam a medvéktől, nagyon tetszett a verseny és jövőre, jobban mondva idén is felírom a versenynaptáramba. 

Gyurcsó Andi

 5.  Piros 85

 4.  Spartan Race Eplény Beast, 2017.10.21. @Eplény

 3.  Andorra EB

 2.  Spartan Race Ultra Beast, 2017.07.15 @Valčianská Dolina

 1.  Spartan Race Kouty Super/Sprint, 2017. 04. 29-30 @Kouty


Tóth Ádi 

Üldözőboj:  Spartan Race Bécs The Spartan 300 (más jellegű verseny), Tarján Acél Futam (feeling miatt), IV. Pannonhajsza Csesznek (lebonyolítás miatt), Spartan Race Európa bajnokság Andorra - váltófutás (izgalmas verseny volt), Spartan Race Ultra VB Izland (hát Izland miatt)

 

 5.  Spartan Race világbajnokság, a csapatverseny - a csapat, a külön szabályok

 4.  Spartan Race Euróba bajnokság, Andorra - az időjárás

 3.  I. Nemzetihajsza, 2017.10.07. @Normafa, Budapest - a szervezés, az akadályok

 2.  Spartan Race Sparta Trifecta Weekend, 2017. 11. 04-05. @Sparta, Görögország - a hely, a környezet, az új akadályok

 1.  Swietelsky Military Survival Run, 2017.06.24. @Pápa, MH Bázisrepülőtér - az egész nagyon tetszett, úgy ahogy van!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr5113552837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása