"Minél több úszás, vízben futás, annál jobb!"

2018. szeptember 27. 15:48 - sebiszabi

Interjú Groholy Babettel, a lipno győztes Beast után

42600312_2289129294706599_7430037270230466560_n.jpg

A hétvégi lipnoi Spartan Trifecta Weekend mezőnyét ugyan a cseh és szlovák versenyzők uralták, de számunkra mégis sokkal kedvesebb élmény az, hogy a szombati Beast elite futamon Groholy Babett nagy versenyben megszerezte az aranyérmet. Különleges vízi világ Lipnoban, Babett imádta, ahogyan az interjúból ez is, meg még pár dolog. Olvassátok! 

OCR Mag.: Először is engedd meg, hogy gratuláljunk a Lipno-ban elért eredményedhez! Beast futamon a nők között a legjobb időt érted el, így Elite első helyezést értél el. Le a kalappal! Milyen érzés volt újra a dobogó legfelső fokán állni? 
G. B.: Köszönöm szépen! :) Az előző - és életemben az első - Spartan aranyat Nagykanizsán szereztem meg.

Elég különleges helyszínen zajlott a verseny, a képeket láttuk, hogy a rajt-cél megoldás sem volt “szokásos”. Neked mennyire jött be ez a vizes pálya?
Szeretem a kihívásokat, és a vizes akadályokat különösen, így örömmel fogadtam. Minél több úszás, vízben futás, annál jobb! ;)

42435072_1025015984370251_274417928831500288_n.jpg

A cseh barátok egészen keménynek tűnő pályát rajzoltak a Bestre. 23 km és több, mint 1300 m szint. Mennyire érezted belülről keménynek? Mennyire volt jól futható? Mennyire voltak kényelmetlenül elhelyezve az akadályok?
Szuperül futható pálya volt, sok felfelével-lefelével. Az akadályok elhelyezésében nem volt különösebb csavar. Belülről keménynek éreztem a megélt helyzetek miatt: végig toltuk a versenyt a lányokkal, pár száz méteres távolságokra egymástól, egymást váltva az élen. Izgalomban nem volt hiány!

Az időereményeket böngészve feltűnt, hogy a második lány előtt pár másodperccel előbb értél be. Ennyire szoros lett a vége? Vagy csak a végén voltatok ennyire közel egymáshoz?
Igen, nagyon szorosra sikerült. Blankával kb. a verseny első harmadától futottunk együtt. Ahogy utolért, el is hagytuk a többieket (ez pont az atlas carrynél következett be: cipelős akadályokból mindketten erősek vagyunk) és ketten futottunk tovább, maximum pár száz méteres távolságokat tartva egymástól.

A 35 akadály valamelyikével meggyűlt a bajod, vagy simán vetted mindegyiket?
Egyet hibáztam: a multirignél figyelmetlenül választottam meg a sort, kapkodtam. Blanka már az utolsó előtti gyűrűn lógott, sietnem kellett. A rúdról nem értem el az első kötelet, nagyon magasan volt. Hintáztattam magam egy darabig, mire elkaptam. Aztán az utolsó kötéllel újra meggyűlt a bajom: ezt is rövidebb volt, mint a sorban a többi. Épphogy ráfogtam,és már lendítettem is a másik kezem a csengő felé, de lecsúsztam…

Melyik része tetszett legjobban a pályának?
A vizes részek voltak a kedvenceim, ahol úszni is lehetett, és a gyönyörű, színes gombákkal teli erdőn kívül még a fesztiválterületet szerettem nagyon, a “balatoni sétány” jellege miatt.

Ilyenkor van időd a tájat nézni, vagy Te is azok közé tartozol, ha verseny van, akkor az előtted lévő pár méterre koncentrálsz?
Általában nem sokra emlékszek a pályából, így az előző kérdésednél is elgondolkodtam... :) Próbálom élvezni a versenyt, de körülnézni ritkán van alkalmam.

42678839_2092810064367460_2115868127446171648_n.jpg

Trifecta hétvége volt, indultál még vasárnap valamelyik távon?
Igen, a superen. Ott 2. helyezést értem el.

Annyira sok magyar azért nem vonzott Lipno, pedig szép környéknek tűnik. Ennek szerinted mi lehetett az oka?
Lehet, hogy a számok ezt mutatták, de nekem nem tűnt úgy, hogy kevesen lennénk. Szerencsére nagyon sok ismerőssel találkoztam, beszélgettem. Nagyon szép helyen volt a verseny, ha jövőre is lesz itt, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Mi a következő állomás? Hol versenyzel legközelebb?
Miskolcon futok Beastet és sprintet. Magyar közönség előtt szeretek a legjobban versenyezni, ki nem hagynám semmiért! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr1714267349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása