"HaHaHa...majd a végén nevess" - Interjú Bakonyi Andrással a Halmi Hajsza után

2017. július 12. 11:05 - sebiszabi

hahaha_nyito.jpg

A HAjmeresztő HAlmi HAjszát nem első alkalommal rendezik meg, szóval rutinos versenyszervezők, ahogy Bakonyi András is gyakorlott OCR futó, szóval van némi fogalma ezekről a rendezvényekről. Hogyan sikerült a július 8-i randi? András szemszögéből olvashatjátok most.

OCR Mag.:  Hol rendezték meg a versenyt és milyen volt a környezet?
Bakonyi András: Szigethalom melletti Tököli Parkerdőben szervezték a versenyt. Ismerős volt az erdő, de az ösvényeket, ahová a pályát felrajzolták, nem ismertem. A versenyközpont a parkerdő területén egy erdészháznál volt.  Nagyon szép erdős tisztás, sőt...ajánlom túrázóknak is. A központban mindent meglehetett találni: öltöző, mobil WC, mobil zuhany, mentő egység, tűzoltók, akik a versenyzőket is locsolták a verseny végén zuhany helyett. Sportéremtartó vásár és kellemes piknik hangulat ahogy a padokon, kiterített pokrócon volt 200-300 ember és jól érezte magát mindenki. Igazi családi program volt.

Az odajutás akkor gondolom zökkenőmentes volt?
Nagyon kevés alvás után sikerült oda érnem,mert késő éjjel értem haza egy más jellegű akadályversenyről, de amúgy igen, könnyű volt odajutni.

Ismerős volt számodra már a verseny?
Igen, nem először járok itt. Ezért is segítettem a szervezőknek: reggel beöltözve HaHaHa figuraként a kisgyerekekkel futottam egy rövid távot, majd kicsit riogattam őket az erdőben. Jó móka volt és kicsit felébredtem én is.

19840102_870275946444088_1413094904_o_1.jpg

Volt gyerekfutam is?
Igen. A gyerekeknek nagyon kedves, aranyos, kis vizes akadállyal megspécizve rakták össze a pályát.

Mennyire volt erős a mezőny?
A rajtlistán volt olyan, akit nagy ellenfélnek tekintek mindig és tudtam nem lesz könnyű verseny...de nem is verseny az, amikor nincs kivel küzdeni.

Milyen volt maga a futam?
11-kor rajtolt az első csapat a gyerekek után. 6.22km volt, amit én mértem az órámmal. Mikor elindultunk fej-fej mellett haladtunk Mészáros Tamással majd kb. 2km-nél leszakadtunk egymástól.
Célba érés után jött az ismételt izgalom,hogy vajon ki ér be jobb idővel. Én 28 perccel végeztem, de volt egy fiatalabb srác aki egy picivel jobb időt ment. A meleg ugyan nem volt mellettünk, de volt frissítőpont ahol vizet kaptunk, és azért a vizes akadályok felfrissítették az embert. Az erdőben a kis ösvények és maga a pálya nagyon szép volt. Jól ki volt jelölve, az önkéntesek barátságosak voltak és segítőkészek...

Milyen akadályok voltak? Mi volt a büntetés?
Kis gumicipelés, gumiķon átfutás, homokzsákcipelés, háló átbújás, szalmabálákon átfutás, palánk felfutás, palánkátugrás, vízben hempergés háló alatt, egyensúly, vizesárokban futás, kis dombozás, labirintus és más akadályok is voltak amiket mindenki megtudott csinálni.
Nem kellett büntető,hiszen nem az volt a cél hogy büntessenek,hanem hogy mindenki a célba érve örüljön a sikerének.

20049207_870276009777415_1530142156_o.jpg

Hogy ment a futás?
Néztem az órámat, hogy tartsam a tempómat egy szinten amit sikerült is hellyel-közzel. Előnyöm volt, de itt az idővel való versengés volt a lényeg.

Szóval akkor második lettél a végén, ugye?
Igen, az eredményhirdetésről meg annyit, hogy időben volt minden és nem kellett várni órákig. Korosztályokra volt bontva az eredménylista és értékes ajándékokat is lehetett nyerni a megérdemelt HaHaHa kupa mellé.
Az alábbi kategóriák voltak: hölgyek és urak, kisfiúk és kislányok - korcsoportok szerint.

Összességében hogy tetszett az idei HaHaHa?
Évről évre jobbnál jobban szervezik meg ezt a versenyt amihez szívből gratulálok! Csak így tovább!
És utólag megtudtam, hogy a rendező bizottság, miután az utolsó versenyző is elment, lefutották együtt egy örömfutással a pályát! Őket ugyan nem várta senki, aki tapsoljon, viszont én innen is megtapsolom őket és nagyon köszönök mindent nekik. Jó volt látni, hogy nyugodt, jól megrendezett verseny zajlik. Nagyon barátságos, családias hangulatú versenyt rendeztek meg. Jövőre ismét jövök!

19897560_869498636521819_67769325_o.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr8212658729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása