Spartan Race Winter Sprint Valcianska Dolina, 2018.02.10. @Valca (Szlovákia)

2018. február 16. 10:50 - ocrguest

Egy újabb Yakuza tehetség a házban...

28117066_1650900624966417_10124510_n.jpg

Míg mi a Balboán mókáztunk hóban, jégben és sárban, addig a helyi futótársak egy másik csoportja sokkal távolabbi célpontot választott, hogy az év eleji formáját tesztelje: elutaztak a Fátrába jó kis téli Spartan Race-szel kényeztetni magukat. Ott leginkább a hó vállalta a főszerepet, de az akadályok sem adták meg magukat könnyedén. Ezért is volt egy olyan történetet hallani, amikor a befutó végén a teljes eufória és a kemény munka jutalma a végén nem marad el, sőt... A győri Yakuzában nevelődő Varga Ricsi sztoriját olvashatjátok a továbbiakban, aki... 

Az idei 2018-as évet a valcianska dolinai téli Spartan Race versennyel kezdtem meg. Nos ez a verseny nagyon sokat adott nekem. Az első akadály ami nem volt piskóta,egyből fel a hegytetőre vezetett. Körülbelül 450 méter volt a szintemelkedés.A rajtot nagyon jól tudtam kezdeni, így az élmezőnnyel felvettem a versen

28116920_1650900628299750_1974134198_n.jpg

Amint felértünk a hegytetőre érkezett egy egyensúly akadály, amin gond nélkül mentem végig. Az akadály után kicsit nehézre sikeredett a futás, mert a lábam szinte elsüllyedt a hóban. Egy nagyon kellemes lefele menet következett, amit teljes gőzzel tettem meg, így érkeztem meg a következő a majomlétrához. A kesztyűmet gyorsan zsebre téve igyekeztem minél gyorsabban átmenni rajta. Sikerült.

28109143_1650900634966416_1232350465_n.jpg

Innentől egy nagyon gyors tempót követve elértem az első burpeezős akadályhoz, ami nem volt más mint a slack line (egyensúly). Sajnos itt kénytelen voltam lenyomni a 30 négyütemű fekvőtámaszt. Miután végeztem a büntetőfeladattal a tempómból kicsit veszítettem, egy pillanatra el is tévedve de az önkéntesek mutatták az utat. A következő akadály a triceps bar volt. Könnyedén átmentem rajta.

Ezután egy olyan akadály jött ami úgy nézett ki,hogy egy szánkóra súlyt pakoltak és azt magamhoz kellett húznom egy kötéllel ami hozzá volt rögzítve. Végre aztán elérkezett a kedvenc akadályom, ez pedig a Multirig. Ez volt az a pont amikor nem hibázhatok hiszen edzéseken rengeteget gyakoroljuk. Az utolsó gyűrű után már nyúltam volna a csengettyűért viszont sajnos nem értem el. Megpróbálkoztam másodszorra is ( nagy szerencsémre nem ugrottam le) sikeresen átmentem rajta.

28170471_1650900651633081_1860596096_o.jpg

A Multirig után jött egy szögesdrót alatti kúszás. Ezt kb. az én méretemhez lett tervezve... Innentől úgy éreztem semmi sem állíthat meg! De. Megállíthat. A dárdahajítás.. A burpee után egy nagyon érdekes akadály érkezett, amin még sose voltam ez a Z-fal volt. A testalkatomnak köszönhetően sikeresen átmentem rajta. És elérkeztük az utolsó feladathoz a Slip Wall-hoz.

28116962_1650900641633082_1636517261_n.jpg

Miután megmásztam már előttem volt a célegyenes, ami hatalmas löketett adott és átugrottam a tűz felett. Az időm 01:00:37 lett. Kategóriámban (Age Group) sikerült elérnem azt, amiről csak álmodhattam: 5. helyezés!!!. Ez pedig azt jelentette, hogy kvalifikációt szereztem a Spartan Race Európa Bajnokságra, amit július 7-én Morzine-ben rendeznek meg Franciaországban. Olyan érzés volt bennem, amit még sose éreztem és ez nagyszerű volt!

28170749_1650900604966419_2103290394_o.jpg

Közel egy éve vagyok tagja a győri Yakuza Fitness csapatának. Ez idő alatt nagyon szép pillanatot élhettem meg és rendkívül jó versenyeken vehettem részt, de a mostani azért szinte mindent vitt.

Minden teljesítőnek gratulálok akik teljesítették a versenyt. Külön szeretném megköszönni a családomnak, barátaimnak de legfőképpen a Yakuza Fitness csapatának a támogatást. Nélkületek nem sikerült volna! 

Beszámoló: Varga Richárd

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr2213673612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása