"...farmer ledob utcai cipő beköt majd beesés a rajtba."

2017. augusztus 23. 11:46 - sebiszabi

Interjú Kívés Bendegúzzal és Tömböly Dáviddal a litoveli verseny után

 

20901631_10212298203709268_620647970281810175_o.jpg

A hétvégén Litovelben rendezett Spartan Race Sprint-en szerepelt szépen Kívés Bendegúz, aki elite-ben harmadik lett és Tömböly Dávid, aki pedig a competitve futamot nyerte meg. Őket kérdeztük ki a Nagy Rohanásról, hogy élték meg. Van az úgy, hogy nem minden alakul a tervek szerint...ez most így indult. De nem lőjük el a poént.

OCR Mag.: Először is hatalmas gratuláció a litoveli versenyen elért eredményetekhez! Elképesztő idővel mentetek végig. Jó pálya volt?
K.B.: Nagyon gyors pálya volt szinte 0 emelkedővel , de sok akadállyal . Jól futható volt ami látszik is a gyors időn.
T.D.: Köszönjük! Tavalyhoz képest rövidebb pálya várt minket, minimális változtatással!


Hallottam, hogy nem feltétlen alakult minden úgy az előkészületekkel, ahogy általában egy SR indulás előtt szokott :) Gatya, cipő miegymás? :) Mi volt a para? Hogy sikerült ezt összehozni?
K.B.: Hát igen! :) Nem úgy sikerült a rajt ahogy terveztük, mivel 4 perccel a rajt előtt tudtam meg hogy fél órával előbb van a rajt mint gondoltam . Itt kb. majdnem szétrobbantam az idegességtől . Egy hirtelen döntés : így indulok vagy sem! Én úgy döntöttem, hogy megyek így: farmer ledob utcai cipő beköt majd beesés a rajtba.
T.D.: Hat igen! :) A szokásunkhoz híven picit lassabban kaptuk össze magunkat reggel, az út viszonylag zökkenőmentesen ment, úgy terveztük negyed 9-re a fesztivál területen leszünk. Ez így is történt, csak a gyors regisztráció után kiderült, hogy az elit rajt 8.30 kor indul. Így ugrott minden, gyorsan kellett dönteni... Bendinek muszáj volt az elit indulás a Bajnokság miatt, így farmer és minden le , utcai cipő és egy alsónaci maradt! Én átneveztem competitive-be és nyugodtabb volt a rajt előtti előkészülés. Az eredmény magáért beszél! Innen is gratula Bendikém!!!

De bevált, nem? :) Nincs itt az ideje változtatni a felszerelésen? :)
T.D.: Szerintem csináltatok neki valami jó kis szettet a VB-re... :) Cipő szerintem nem túl ideális, szerencsés volt így ez a pálya most.
K.B.: Most az egyszer bevált az tuti. Önszántamból még egyszer tuti nem csinálok, de ha ilyen helyzetbe kerülök, akkor megvan a megoldás . Az utcai cipő nem a megfelelő tapadást biztosította de sík terepen elment . Gödrökből viszont alig tudtam kijönni. A ruha az nagyon jó volt, mert kevés vizet vett be :)

Na, de vissza a versenyre: ennyire klappolt minden? Felkészülés, időjárás, hangulat stb?
K.B.: Az időjárás optimális, a hangulat nagyon jó volt a rajt után. Erőt már éreztem magamban a héten, de éreztem azt az egy hónap betegséget rendesen. Inkább a futással voltak nehézségek. Az akadályok jól mentek.
T.D.: Nem mondhatni nálam, hogy minden klappolt, nem volt meg az elites adrenalin löket, ami szokott lenni így én kicsit hiányérzettel jöttem el Litovelből az eredménytől függetlenül. Nem tudtam kihozni magamból a maximumot. De persze örülök minden magyar sikernek:)

Bendi: hatalmas volt a tempótok, gondolom elrontott akadály nem fért bele? Ziska-nak a 40 mp előnye végig megvolt? Nem volt esélyed behozni?
K.B.: Nagyon nagy tempó volt végig, az elején még mentem Ziska előtt pár száz métert. Nagyon lassan távolodott tőlem. Mostani erőnlétemmel nem tudtam behozni. A pályát 0 hibával teljesítettem. Ha egy hiba lett volna, akkor minimum ketten megelőznek.

Dávid: Te bő 4 perccel a második futó előtt értél be a Comp. kategóriában. Mondhatjuk hogy lazán verted a mezőny. Hiba nélkül Te is? Rajt-cél győzelem volt?
T.D.: Igen, kijelenthetjük hogy rajt-cél győzelem volt. Nem kaptam meg azt a nyomást amit elitben szoktam viszont élveztem az egész pályát, örömfutás volt! Még egy hiba is belefért az egyensúlynál, amit nem tudom minek tudhatok be, sokat agyaltam rajta.

20915141_1664660563606274_4347412831317014121_n.jpg

Mennyire tetszett a pálya, az akadályok? A szokásos akadályok voltak, semmi extra?
T.D.: Röviden tömören semmi extra, szokásos akadályok (A-cargo - hosszabb közökkel). A sok patakátkelés feldobta! Imádom a vizet!!!
K.B.: Nagyon tetszettek az akadályok, új nem volt most . A fesztivál területén nagyon sűrűn voltak ott már jól kifáradtam a nagy tempóban. A kötél volt a legnehezebb nekem.

Bendiről tudom, hogy a rövidebb vágtákat jobban szereti, ez látszott most is. Neked Dávid is jobban fekszenek ezek a távok? Vagy inkább a hosszabbak jönnek be inkább?
T.D.: Úgy terveztem a felkészülésem, hogy rövidebb távokra készüljek, ahogy a versenyeimet beterveztem. Viszont már jönnek a hosszabb távok, más irányt vettek az edzéseim.
Úgy gondolom, hogy a középtávok jobban fekszenek jelen pillanatban!

Sok szint nem volt a litoveli pályán. Azért sikerült a pályát változatosra csinálni?
T.D.: Szinte semmi szint sem volt, sík terep, mezei futó versenyhez hasonlítanám. Ám sok víz színesítette a pályát.
K.B.: Igen, a sok patakos szakasz nagyon tetszett. Én szeretem a sík kanyargós pályákat is.

Így már (vagy már korábban) mindkettőtöknek megvan az EB/VB kvalifikációja. Mentek mindegyikre?
T.D.: Szerencsére jól indult az év és nagyon hamar kvalifikáltam magam az EB-re és a VB-re is:) Úgy alakult, hogy ebben az évben mindkét eseményen részt tudok venni!
K.B.: Igen mind a kettőre megvan a jog, de nagyon közel van egymáshoz és nekem nem fér bele időbe .Így én a Vb-re megyek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr7212773914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása