"A ‘kampókéz’ kifejezetten ötletes és nehéz akadály volt....Gratulálok az alkotónak! "

2018. május 18. 09:43 - sebiszabi

Interjú Gyömrei Mátéval, az MSR katonai futama után

gyomrei_mate_13.jpg

Gyömrei Mátéval első Swietelsky Military Survival Run verseny után ismerkedtünk meg, amikor anno második lett a civil futamon. Azóta egész sok dolog történt, például, hogy Máté megnyerte az első Ninja Warrior Hungary sorozatot. Az MSR szervezői pedig hallgatva a versenyzői akaratra, a legjobbakat meghívták a 2018-as rendvédelmi, amúgy zárt versenyre. Természetesen Máté egyenes ágon kapott meghívást. És persze, hogy itt is királyságosan tolta: kategóriájában második lett. Rittyentettünk is gyorsan vele egy interjút a katonai verseny után - és a civil előtt...

A tavalyi versenyen elért eredményed alapján civilként meghívást kaptál a rendvédelmi dolgozók versenyére. Mennyire motívált pluszban ez a tény?
Jól esett, hogy meghívtak. Természetesen nem is hezitáltam, hogy induljak-e vagy sem. :D Többek közt azért, mert a tavalyi verseny nagyon tetszett és kíváncsi is voltam, hogy milyen egy katonai pálya és hogy milyen eredményt tudok elérni közöttük.

img_9262.JPG

Tavaly a civil versenyen volt némi könnyítés a katonaihoz képest, idén nagyjából egyforma lesz. Érezhetően nehezebbek lettek így a feladatok?
Igen, de nem sokkal. Többnyire ugyanazok a változatos és hosszú akadályok voltak mint a civilen. Annyi nehezítéssel szembesültem, hogy a katonain nem volt elég valamire felmászni megérinteni a tetejét, majd vissza, hanem amikor elértem az akadály tetejét még át is kellett rajta mászni, majd a másik oldalán le. :)

Amikor a pályabejárásról visszaértem a fesztiválterületre, akkor Te már végeztél is. Néztem az eredményedet, akkor a második voltál, 1.30 körüli idővel, persze 0 hibával. Idén a futás is jól ment ezek szerint?
Igen, valamivel jobban tudtam haladni. Sokat segített az, hogy tavaly részt vettem a civil verzión így ismerős volt a pálya. Tudtam, itt viszonylag rövid 6-700m futás után mindig jön egy akadály, így a lábaimmal nem kell spórolni mert azokat a legtöbb akadálynál nem kell használni így le tudod pihenni. Plusz sokat segített, hogy most 36. induló voltam, így nem voltak sokan előttem az akadályoknál. Mindig volt szabad pálya, amin várakozás nélkül átmehettem. :)

img_9214.JPG

Sikerült ez a helyet megőrizni a végéig?
Igen, végül 2. lettem 1:30:05 idővel.

Mennyit jelentett neked, hogy nem volt az a dög meleg?
Sokat :D Hamarabb elfogy a szufla a nagy hőségben, többet kell frissíteni is, ami szintén idő.

Melyik volt az az akadály, ahol a legtöbb időt töltötted el? Aminek többször is neki kellett futnod?
A ‘kötélháló’ nevű akadály jó hosszú volt, amin lajhárban technikával és tempóval mentem végig :D
Szerencsére át tudtam menni elsőre az összes akadályon, ezzel sok időt sporoltam.

És mi volt az akadály, ami a legjobban tetszett?
A ‘T-rock’ ott a víz ből kell felmászni egy kockára, ahonnan egy szépet lehet ugrani kb. 5 méterről a tóba.
A ‘kampókéz’ az kifejezetten ötletes és nehéz akadály volt, ezért nagyon tetszett. Gratulálok az alkotónak! :)

img_5754.JPG

Jövő hétvégén a civil versenyre is jössz?
Igen

Ugyanúgy hozod a sziklamászós haverokat, csapatot? :)
Természetesen, jönnek többen is a veszprémi mászók közül. Várjuk nagyon! :)

Tavaly egész gyorsan híre ment, hogy aki kemény OCR pályán szeretne bizonyítani, annak az MSR-re kell megérkezni. Szerinted szorosabb lesz a mezőny idén?
Igen, bizonyára. Nagyon jó verseny, ezt már egyre többen tudják. Így szerintem évről évre szorosabb verseny várható.

c7bxqcq8p5jhcy4jk1s5dyjue91wbb0vceykrwh7t9k.jpeg

De azért rámész az első helyre, gondolom?
Szeretnék egy jó versenyt futni, hiba nélkül, ez a legfontosabb. Maximálisan elégedett vagyok, ha úgy fejezek be egy versenyt, hogy mindent ami bennem van ott hagyom a pályán... nem maradt bennem felesleges energia. Az, hogy ez a teljesítmény mire lesz elég a jövőhéten, az nemsokára kiderül.

Szándékosan hülye kérdés jön a végére..: ha valamilyen rendszerben egymás mellé lehetne tenni az Ninja Warrior és a MSR akadályokat, és pontozni kéne, akkor az nálad hogy alakulna?
Nehéz a kettőt összehasonlítani. Röviden talán a legnagyobb különbség nem is fizikálisan van, mert itt is vannak erős felsőtestet igénylő feladatok. Ninja Warrior-ban sok olyan akadály van amik technikailag okoznak kihívást. Nagyobb koncentrációt és ügyességet igényelnek, ami abból is fakad, hogy csak egyszer próbálhatod meg élesben és lesz ami lesz :D

2017_akadalyfuto_verseny.jpg


MSR-en kívül tervezel mostanában, idén más OCR versenyre jelentkezni?
Most hétvégén megyünk a cseszneki Pannonhajszára + tervezek még minimum egy Spartan Race versenyt is + ősszel életem első maratonjára is sor kerül. Arra lesz még mit készülnöm :D

 

Fotók: OCR Magazin, TV2 és Gyömrei Máté

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr1813967554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása