"Ezt most nagyon kajáltam, tehát finom volt..."

2018. május 15. 10:01 - sebiszabi

Villáminterjú Tóth Zsé Ferenccel a debreceni Crazy 5k futás után

tzsef.jpg

Tavaly debütált idehaza a Crazy 5k projektje, ami ugye nem más, mint hogy leteszünk 10 darab bazinagy felfújható akadály (=ugrálóvárat) és azokat elosztjuk egy 5 km-es pályán. Nagy meglepetés volt az első verseny, hiszen rengeteg embert vonzott anno a tikkasztó hőség ellenére is. Most Debrecenbe költözött a parti, amit ott többek között Tóth Zsé Ferenc barátunk is várt - aki a Tündérkör Alapítvány kuratóriumi vezetője - és persze hasított egy kört a pályán, mert ő is imádja az ilyet. Távirati stílusban kérdeztük meg, hogy milyen volt, a válaszok meg hát olyan Zsések lettek... :)

OCR Mag.: Én tavaly voltam az első Crazy5k Dunakeszin. Igazi fun run! A nem túl nehéz akadályok ellenére tetszett a koncepció, plusz egy igazi dzsembori volt az egész. Neked hogy tetszett?
T.Zs.F.: Gondolom mondanom sem kell, hogy én is ott voltam. Hogy hogy tetszett? Őszinte leszek, nagyon meglepődtem, hogy az 5 km-es távba iktatott “felnőtt ugrálóvár” ennyire megdolgoztatott. 38 perc lett az. Tudom nem világbajnok statisztika...és?! Imádtam!

Anno júniusban volt, dög melegben - de most sem volt hideg, ugye? :)
A 10:00-órási rajtban voltam. Akkor kb. 26 fok volt, de mire beértünk az már 29 volt kb. Izzadtam rendesen, de nem igazán a Celsius volt az oka ... :)

Alkatodhoz képest mennyire voltak neked kényelmesek a lufi akadályok?
Áh, de utállak, hogy az alkatommal jössz! Hát ugye nem mindegy 70 vagy 125.5 kg-al taposod a lufit. Lássuk be, hogy egy kellemes szenvedésről beszélünk, édes paradoxon ez. Kibírtam, megcsináltam és élveztem!

Mennyi ember volt a rendezvényen?
Erre nehéz lenne objektív választ adnom, hiszen a rajt után elvoltam foglalva, de bizonyos, hogy jó sokan...passz. Kövi kérdés Szabika?

21993103_1435406956566985_6466650121452257122_o.jpg

 

Milyen arányban voltak szerinted (személyes saccolás alapján) a tapasztal vs. kezdő/újrakezdő futók aránya?
Erre talán könnyebb lesz válaszolnom. Szerintem 40-60 a kezdők oldalára billentve a mérleget.

Te is szerveztél már versenyt - kicsit ezzel a szemmel nézve mennyire volt rendben a szervezés, a körítés úgy általában?
Minden elfogultság nélkül állíthatom, hogy “patika” volt! Nem kezdők a szervezők, azért ezt tudni kell. Ügyesen tolják.

Előzetes számítottál arra, hogy a verseny után ilyen jól fogod magad érezni?
Nagyon nem. Tudod milyen ez, egyszer a kicsi odavág, másszor a nagy is finom...ezt most nagyon kajáltam, tehát finom volt.
Szerettem minden percét.

img_0185.jpeg

Egynek jó, vagy ha jövő hónapban hoznák az ugrálóvárakat újra Debrecenbe, újra ott lennél, újra adnál érte pénzt?
Óh, hát rólam azért azt tudni kell, hogy szerelmesen lokál patrióta vagyok, nem sok ember szerelmes annyira a városába, mint én. És mivel perverzen szeretek futni, ezért igen és igen! Újra és újra!

(A képek a tavalyi dunakeszi versenyen készültek, a Crazy 5k fb oldaláról származnak)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr4313944964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása