"Brutálisan élveztem. Az első pillanattól kezdve az utolsóig"

2017. november 07. 12:00 - sebiszabi

Interjú Gyurcsó Andival, az eplényi Beast női elite győztesével

22553388_1867639936884766_2877996834003219824_o.jpg

Gyurcsó Andi imád hazai pályán versenyezni, mi meg imádjuk, ha ő imádja, mert akkor jó vele találkozni a pályán. Jókedvű és felszabadult volt Eplényben, amikor épp úton volt, hogy megnyerje az első hazai SR Beast futamot. Ennek apropóján beszélgettünk vele egy kicsit és kiderült, hogy....

OCR Mag.: Gratulálok a győzelmedhez! Minden jó, ha vége jó - évadzáró győzelem, hogy jó szájíz maradjon meg 2017-es évről?
Gy. A.: Köszönöm szépen :-) Imádok itthon versenyezni, nem hagynék ki egyetlen versenyt sem. nagyon jól éreztem magam a pályán, ez köszönhető a sok szurkolónak, amiért hálás vagyok nekik! azt hiszem, ez az, ami a győzelemig repített.

Az utóbbi időben amúgy nem nagyon hallottunk rólad SR versennyel kapcsolatban, vagy csak nekünk kerülte el a figyelmünket? Mikor voltál utoljára SR-en?
Ez az évem nem úgy alakult, ahogyan terveztem, és hát nem is vagyok az a versenyeket aprító típus. szeretem élvezni és kellően kipihenni azokat, majd a következőre felkészülni. Így a nyár végi krynicai verseny után tudtam, hogy jön az EB, arra koncentráltam. és természetesen Eplényre.

A kilátónál találkoztunk Eplényben és feltűnt - és inkább jó volt látni -, hogy mennyire felszabadultan futottál. Semmi feszültség, szigorú koncentráció. Jól láttuk? Mi volt az oka?
Egyszerűen imádtam, hogy ott voltatok és persze mindenki más is, aki a pályán vagy pálya mellől szurkolt! Hól érzed, teljes mértékben átadtam magam ennek a flow-nak, bár azért koncentráltam :-) de ezek szerint jól lepleztem ;-)

22712227_1867644516884308_1261793937341880541_o.jpg

Sikerült tehát élvezni a futást, a versenyt?
Brutálisan élveztem. Az első pillanattól kezdve az utolsóig :-)

Akadályok is jól mentek? Mennyi fogott ki rajtad?
A dárda szépen a szalmabábu lába között landolt, az olympus utolsó előtti láncára nem tudtam rendesen ráfogni és a multi-rig a cél előtt. megint megijedtem tőle, pedig az EB-n már sikerült! Idegesít már nagyon, de dolgozom az ügyön ;-) szóval 90 burpee. Pff.

Ahogy Tóth Ádinak, neked sem lehet panaszod a befutó idődre, hiszen egyrészt nagyot mentél, másrészt egész nagy előnnyel nyertél. Mennyire fogtad, hogy elől mész végig?
Végig tudtam, hogy enyém az első hely, bár a vertical cargo-n mászva felfelé arról tájékoztattak az önkéntesek, hogy második vagyok. kissé felháborodva reagáltam erre ( ez természetesen nem nekik szólt! innen is elnézést :-* ), mert akkor már sejtettem, hogy a második helyen lévő lány levághatott egy kis hurkot a pályából.
Én is majdnem beleszaladtam ebbe a hibába, de szerencsére figyelmeztetett egy barátom, (akit azelőtt értem utol valahol a pályán), hogy ott egy nyíl az út szélén, jobbra le kell térni az útról.
Aztán beigazolódott a gyanúm, mert a dárdánál utolértem a szlovák lányt. rákérdeztem, hogy mizu … csalódott volt. Aztán állítólag eltévedt vagy kiállt, nem tudom.

Másnap szokás szerint Te is ott voltál a gyerekek között. Hogy sikerült a Kids futam, milyen volt a hangulat?
A kids futamok a legeslegjobbak. mindig! A csapat is szuper, a hangulat is remek, a gyerekek csillogó szemei pedig … Istenem, imádom nézni és biztatni őket! fantasztikus élmény volt ismét!

Nem tervezted, hogy a Sprinten is indulsz vasárnap, esetleg egy duplázás reményében?
Nem volt tervben a másnapi sprint, egyrészt nem annyira fekszik a rövid táv nekem, másrészt nem is szeretem annyira az egymás utáni napon lévő versenyzést és hát a következő hétvégi P85-re nem akartam egy esetleges sérülést beszedni.
Persze azért jó lett volna (akár csak a hecc kedvéért is) lefutni, de igazából a gyerekfutamokkal beteltem.

22550234_552225771792160_5814748380194488540_o.jpg

Levezetésképp nyomtál egy laza karikát a Piros85-ön. Kellett ez még a szezon végére?
Óh, hát kellett :-) tervszerű volt, mert a felkészülésembe beleillett. Gyerekek, imádtam! 87 km, ~3000 m szint, monoton futás. Féltem tőle, de komolyan mondom, élveztem :-)

Milyen tervek vannak még idénre? Cipőt a szögre 2018-ig, vagy mész még valahova versenyre? Hiszen még lesz egy Izland is? :) Vagy akár más sorozat?
Bár élveztem a P85-öt, de ha belegondolok ...ilyen eszementséget :-) szóval legszívesebben tűzre dobtam volna a futócipőimet rögtön a verseny után :-) Persze ez az érzés másnapra elmúlt és hát … egy hét pihi után belevetem magam egy másik eszementségre való felkészülésbe: make history. #csakazIzland :-)

Fotók: Tóth József Figura

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr3013196972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása