"A leghangulatosabb a kapruni várba befutás volt és a várkertben a hógolyó dobás"

2019. január 17. 14:10 - sebiszabi

Interjú Csernák Enikővel a kapruni Winter Spartan buli után

49826027_328614131320848_242869289508405248_n.jpg

Hiába a viszonylag nagy távolság és a kőkemény téli időjárás, mégis rengeteg magyar versenyzőt érintett meg a múlt hétvégére időzített kapruni téli Spartan buli. A sok magyar résztvevő természetesen szállította a csodaszép eredményeket: Age Gruop-ban 1 arany-, 2 ezüst-, 4 bronzérmet sikerült elhozni a sok top 10-es hely mellett. De ami miatt mégis Csernák Enikővel beszélgettünk, az a női elite harmadik helye, ami év elején, bőven az alapozó időszakban bravúros eredmény. 

Évad nyitásnak egy bronz. Nem is rossz! Gratulálok! Kifutottad magad, vagy marad a pályán?
Igazából nem, nagyon nem vagyok téli ember, bár szépnek találom a havas tájat de fázós vagyok, nem szeretek hidegben edzeni, versenyezni, illetve nekem az igazi spárta a saras, vizes akadályokat is magába foglalja. Ez más, itt inkább az akadályok csúszása, a mély hó és a hideg a kihívás. Ettől függetlenül nagyon élveztem, csodás volt az útvonal, érintettünk várat, termálfürdőt és természetesen hegyet, völgyet. Szóval maradt bőven bennem.

Csak egy Super, hogy nem mentél rá a Sprintre is?
Igazából a párom beszélt rá erre a versenyre is, mint mondtam én télen inkább alapozó edzésbe kezdek otthon, nem a versenyszezonnak élem meg, úgy hogy úgy éreztem egy super is elég lesz.

49938472_2199740753377738_603794199053074432_o.jpg

Mennyire volt erős a mezőny? Egy világklasszis ért be az első helyen, mennyivel volt előtted?
Azt hiszem a szokásos 20 percemet kaptam meg Zuzanától. Őt megfognom sok sok munka idő  és izzadság még, de dolgozom rajta.
Lett volna esélyed megfogni az első kettőt? Az elsőt nem, a második dán lányt megfogtam volna ha nem hibázok két banálisat.

Wellness hétvége kis versenyzéssel, de melyik esett jobban így január elején?
A sok lustálkodás és ünnepek után inkább a mozgás, a verseny esett jól, illetve új motivációt is adott.

A tél idén nem viccelt az Alpokban sem. Mennyit rontott a pályán a hó, és mennyit javított az élményen?
Élményben csodálatos volt, ott még mindig karácsony van minden kivilágítva, a szűz hófehér, szikrázó hó az óriási hegyek mind hozzájárult a verseny különlegességéhez. Volt hógolyó dobás is például. Némely akadály viszont nagyon le volt fagyva, pl. mire az Olympuson végig másztam lefagytak majdnem az ujjbegyeim. Kellett vagy 1 km futás mire újra elkezdtem érezni őket.

Első alkalommal voltatok Kaprunban?
Zoli már volt itt síelni többször a barátaival, felkészített, hogy csodaszép és jó nagy hegyek vannak. Ehhez képest kicsit kevésnek éreztem a szintet a versenyben. 14 km 450+szint az órám szerint.

Mennyire élvezed a versenyzést? Sikerült a tavalyi jó formádat átmenteni 2019-re?
Egyenlőre még nem vagyok épp csúcsformában de már szépen erősödnek az edzéseim.

Extrém körülményeknek "hála" akkor nem sikerült sajnos hiba nélkül lehozni a bulit?
Nem, kettőt hibáztam a dárdát félre dobtam de nagyon, illetve ami még viccesebb -  már így utólag - , hogy túl nagy lendülettel mentem rá a Z falra, aminek a kapaszkodója tiszta jég volt és mivel figyelmetlen voltam így le is csúsztam róla. Mivel ez volt az első akadály elég demotiváló volt de nyilván tanultam belőle.

50578027_231851851071590_9092515868088205312_n.jpg

Mi tetszett leginkább a kapruni versenyen?
Számomra a leghangulatosabb a kapruni várba befutás volt és a várkertben a hógolyó dobás. Volt egy kis közönség akik szurkoltak és őrjöngtek ha sikerült. Rendkívül szépnek és motiválónak találtam . Illetve az is nagyon tetszett, hogy a twistert egy termálfürdő kertjébe tették be.

Hova mentek legközelebb? Mi program a következő pár hétben, hónapban?
Jövő héten megyünk Eduardba a téli Predator Race-re, egy elit fiú csapattal(Zoli, Gábor, Tibi, Ákos)én meg egyéniben indulok a Drill távon. Bölcs Zoliék és pár magyar is biztos futnak még szintén ott.
Utána München a következő állomás, mert idén indulok a Spartan Dach [München Sprint, St. Pölten Super, Oberndorf Beast] szériában.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr5214568370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása