"Aztán jött Eszter. Sokat beszéltünk róla, és ez megerősített abban, hogy nekem ott a helyem"

2018. november 13. 21:02 - sebiszabi

Interjú Tóth Ádival a jövő évi tervekről

19025287_1805395436442550_7941413888431571999_o.jpg

Tóth Ádi ez év első felében dőlt ki egy makacs és kegyetlen sérülés miatt: gerincsérve volt. Nyáron megműtötték, lassan halad a rehabilitációva, de így az év vége felé azért rákérdeztünk nála, hogy mégis milyen tervekkel vág neki a jövő évnek, de amit válaszolt, arra mi sem számítottunk....! :) Okés, ez clickbait volt, de mindenképpen érdemes végigolvasni az interjút, mert Pöti nagy dolgokon agyal!

Szinte egész évben off, nyáron műtét, most hogy vagy?
Év elején még voltam :P
Hullámzok mint a tenger. Hol jobban, hol még jobban :D.
A kedvem viszont az egekben. Van néha szarlapátolás, de alapból jól érzem magam.

Láthattuk fb-on, hogy már mozogsz, hogy halad a rehab?
Már eljutottam fél óra kocogásig. Tényleg szépen, lassan, fokozatosan emelve az időt jutottunk el idáig. A tempót szigorúan nem emeltük! Az laza.
Gyógytorna néven is egyre komolyabb edzésmunka ment. Aztán elmúlt.. Nem voltam rendes mozgásra képes. Elfáradhatott a rendszer, vagy csak pihenőt kért a szervezetem, mert nem működött úgy, mint azelőtt. Kettő hete nem futok. Most jobban vagyok. Megint nekiindulok. Ez velejárója, hol ilyen,hol olyan. Ezeket kell majd kisimítani. Mindig legyen jó. Ezért dolgozunk.

Volt egy elhamarkodott posztod anno, hogy egy Miskolci sprint Open futam belefér 2018-ban. Mennyire volt ez messze?
Igen, volt ilyen terv. Jó kis terv volt. Még lehet, hogy bele is fért volna. És itt pont a “lehet” a kulcsszó. Vagy sikerül, vagy nem. Ezt nem kockáztatom meg. Voltam a földön, tudom milyen ott és nem akarok visszamenni. Majd megyek, ha sikerülni fog. Amikor már a 30 perces kocogásomnál voltam, másfél óra gyógytornász edzés után, akkor azt gondoltam ide az oroszlánt, meg az összes hegyet, az összes akadályt. Jól vagyok, kemény vagyok, erős vagyok. Nem. Még nem, vagyok az. Nehéz megmondani, hogy hol járok az úton és mikor lesz megint belőlem az, akinek nem jelent gondot két zsákot felvinni a hegyre (ahogy nem volt gond 2017-ben, Eplényben :D). Azt tudom, hogy jó az az út amin haladok. Mindig kicsit változtatunk, mindig kicsit javítunk, hogy menjünk előre.

19221663_1809253182723442_1478739662060561390_o.jpg

De akkor jövőre cső gáz?
Van ilyen terv is, igen. Ami tuti, hogy sok dolog változik, még akkor is, ha visszatérek az aktív sportoláshoz.

Mik a tervek, amin biztos ott leszel?
Mivel OCR eseményre MÉG nem vagyok kész, így nem mondok semmi ilyen versenyt. Amin viszont biztosan indulni fogok, az egy más jellegű verseny.
Egy szavazat gyűjtés!

Miféle szavazatgyűjtés?
A verseny maga, hogy nekem legyen Közép-Európából a legtöbb szavazatom. A nyeremény pedig jelen esetben egy kutyaszánhúzó túra, fenn északon.

Ez az, amin két éve Szigetvári Eszti is volt?
Pontosan ugyanaz. Neki sikerült megnyernie a szavazást, és átélhette, milyen ott kint.
Évente van ez a verseny, és utána a túra.

header_fw18_aug_polar.jpg

Mesélt neked erről, onnan is jött az ihlet?
Régebben hallottam már róla. Olyan távolinak tűnt. Aztán jött Eszter. Sokat beszéltünk róla, és ez megerősített abban, hogy nekem ott a helyem. Már több, mint egy éve munkálkodunk a háttérben. Múlt évit végignéztük, és most jött el az az idő, amikor is jelentkezek és összeszedegetjük a nyeréshez szükséges szavazatokat.

Pár szóban mesélj erről annak, aki nem tudja, vagy nem emlékszik erre a bulira!
Az esemény maga áprilisban elején lesz. Norvégiából indul, majd Svédországban folytatódik. Szervezett keretek között, 5 nap alatt közel 300km-t kell megtenni kutyaszánnal. Ami nagyon fontos, hogy nem kell semmilyen ilyen irányú múlttal rendelkezni. Ott megtanítanak mindenre, amire a kutyáknak és nekünk, indulóknak szükségünk lesz.

A hideget bírod, ez oké, de a kutyákkal mennyire vagy jóban?
A hideget bírom, ha kell. Bár én a Nappal működöm jól. Ez a kettő járhat együtt is. Kutyákkal jóban vagyok. Úgy vélem össze tudok majd barátkozni kint velük is. Hiszen a nagyon-nagy részben ők fognak dolgozni. Én meg azon leszek, hogy minél jobban segítsek nekik minden téren.

Valami szavazós bejutási rendszer volt anno, most is így van ez még? Egy országból egy jelentkező jut be?
Régebben országok voltak, most régiókra bővült. Még nem tudni kis hazánk melyik országokkal együtt lesz majd jelen a szavazáson. Összesen 12 csoportot határoznak meg. Innen kerül ki a 12 legtöbb szavazatot kapott jelentkező. (+1 ember mindenhonnan a feltöltött videó alapján - itt a szakmai zsűri szavaz)
Így nekem most nem csak magyar ellenfeleim lesznek, hanem nemzetközi mezőny várható :D

Mikor indul a szavazás?
Most, november 15-én csütörtökön, 10:00 kor.

Akkor kattintsunk neked egy like-ot?
IGEN.
Pontosabban, igen ÉS nagyon örülnék egy megosztásnak is mellé.
Azon felül kifejezetten BOLDOG lennék, ha elmesélnétek az ismerőseiteknek, akik aztán szintén szavaznának, megosztanának, és tovább mesélnék az ismerőseiknek. Aztán az ő ismerőseik is szavaznának, megosztanának, és tovább mesélnének az ismerőseiknek (und so weiter).

Meddig tart a játék?
Egy hónapig tart a szavazat gyűjtés időszaka. Azaz december 15-én zárul. Az a bűvös dátum. Kiderül, kinek sikerült a legtöbbet összegyűjtenie.

super_ceel.jpg

Na, akkor mi a magunk részéről segítünk szavazatokat gyűjteni, aztán majd dumáljunk, ha már tuti, ha szánhoz állhatsz! Sok sikert és találkozunk 2019-ben a pályán!
Nagyon szépen köszönöm! Annyit tennék hozzá, hogy most ezt nagyon komolyan veszem. Sokat dolgozom ezen. Sokan segítenek nekem. Szeretném, ha még többen lennénk.
Találkozunk! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr5114370803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása