81 évesen teljesítette élete első akadályfutó versenyét

2017. július 07. 09:55 - sebiszabi

wolf-run-81-year-old--1200x500.jpg

Az angol Wolf Run sorozat 10km-es Wild Running versenyén Mark Buteux 81 évesen, fia mellett teljesíttette távot, ezzel ő lett a sorozat legidősebb futója, de jó eséllyel nevezve a legidősebb OCR atléta címre is. Amúgy Buteux 23 éve fut rendszeresen, hogy megőrizze egészségi állapotát és persze hogy jól érezze magát. Azonban két éve rákot diagnosztizáltak nála, de természetesen nem hagyta abba a napi rutint. Amikor nem futni ment, akkor a konditerembe járt le, még az után is, amikor a műtétek során több daganatot távolítottak el, sőt a tüdejének egyharmadát is.

Aztán - meséi Buteux - a fiam megkérdezte, hogy lenne kedvem vele futni egy versenyen. A fiam sokkal jobb futó, mint ahogy én gondoltam, de gyorsan összeszedtem magamat. Remélem, a történetem másokat is inspirál majd. Hittem magamban és nagyon jó érzés volt, amikor befejeztem a versenyt. 

Mark Buteux azóta is büszkén viseli a Wolf Run befutó pólóját. (via Obstacle Race Magazin)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr7712646885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása