"A Running Warriors ... mivel Bánkon is szerveznek versenyeket, így mindig is a szívem csücske marad"

2017. június 14. 10:11 - sebiszabi

Interjú Gyurcsó Andival a hétvégi Running Warriors után

19113846_491458407868897_7075823953952894008_n.jpg

A hétvégén mi is megjártuk a V. Running Warriors-t Bánkon, de nem a nappali futamok egyikét választottuk, hanem inkább az éjszakai 12 órás. Míg mi éppen a helyszínre autóztunk, addig Gyurcsó Andi a 8+ km-es versenyt nyerte meg. Ez után kérdezgettük meg pár dologról. 

OCR Mag.: Jól olvastam, hogy csak a káposztás nudli adhat neked erőt és mindent elbíró akaratot? :)
Gy. A.: Jól olvastad. :) Imádom Anyukám házi készítésű nudliját és váratlanul éppen azt főzött aznap, így azt ettem a verseny előtt a már jól bevált zabpehely helyett - úgy tűnik, bevált. :)

Hányadik RW versenyed volt, hiszen nem először van az esemény a Bánki-tó környékén?
A bánki rendezések közül ez volt számomra a második RW, amin versenyzőként végigmentem, illetve futottam még egyet Szandaváralján is tavaly.

Láttunk fejkamerás felvételt a 8+ km-es versenyről, amin Te is indultál, és egész jónak tűnt belülről a verseny. Te hogyan érezted magad a futás alatt?
Nagyon élveztem - kicsit elszúrták ugyan a rajtoltatást, de a közvetlenül azután megmászott meredek domboldal tetejére érve ez már pont nem zavart. A versenyen a családom is ott volt, folyamatosan szurkoltak, ami plusz löketet adott azon felül, hogy ismerős környezetben futhattam.

Az akadályok tekintetében mennyire volt ötletes a pálya? Volt-e váratlan és/vagy meglepő része?
A tavalyi versenyhez képest voltak újítások mind a vonalvezetés, mind az akadályok tekintetében. Kellő mennyiségű szintemelkedés, zsákcipelés, farönkhordás az emelkedők tetején, technikai feladat, slip wall, kúszás utáni monkey bar, stb. A sötétben való patakban futás izgalmas volt most is, szerintem ez az egyik „védjegye” a versenynek. nem találkoztam még ilyennel máshol.
Meglepő rész…? hm … én Bánkon nőttem fel, ami egy kis falu és én azt hittem, minden részét ismerem nnnna. Hát nem. :) Voltak olyan pontjai a pályának, amikor halvány fogalmam sem volt, merre vagyok éppen a falu központjától, annyira elveszítettem a tájékozódási képességemet. És az, hogy a tóba is bevezették a pályát, az nagyon tuti volt, bár nagyon féltem tőle. sosem úsztam még ott...
Élveztem, izgalmas volt, jól összerakták megint a srácok :)

Volt-e olyan akadály, ami most nem jött össze? Tényleg, mi is volt a büntetés, itt is burpee?
Nem tudom, mi volt a bünti. Ez gáz? :) Minden akadályt megcsináltam. Olyan jó volt!

Bő hat-hét percet adtál a második helyezett csajszinak. Mennyire futottad ki magadat? Mennyire kellett egyáltalán?
Futottam „ami belefér” stílusban, ez egy 8-9 km-es versenyen nem mehet másként szerintem, de sokszor felvettem az előttem haladók tempóját, ami már nem először fordul elő és nagyon mérges is vagyok emiatt magamra! Nagyon kell figyelnem erre, mert sok esetben gyorsabban is tudnék futni. Nem nagyon fáradtam el a végére, inkább közben éreztem, egy-egy emelkedőnél a terhelést. Szóval volt még ebben!

Nyilván tök szubjektív dolog, de összehasonlítva más (kisebb/hazai) versenyekkel az V. Running Warriors eseményt, hova rangsorolnád? Mennyire tetszett összességében?
Nekem van egy nagy kedvencem az itthoni szervezésű versenyek közül, a Pannonhajsza. Náluk még nem tapasztaltam semmiféle hibát sehol a szervezésben, így ők az elsők; a Running Warriors „csak” a második nálam. de mivel Bánkon is szerveznek versenyeket, így mindig is a szívem csücske marad :)

Kazincbarcika nyilván kötelező és gondolom bőven győzelmi reményekkel érkezel. Most mennyire érzed magad mentálisan készen a szombati versenyre?
Épp a minap jött ki rajtam egy kis feszültség sírás formájában, de ez nálam nem meglepő... A versenyt megelőző hét a mentális ráhangolódás jegyében telik, már nincs semmiféle megerőltető edzés. #csakamasszázs és a relax :)

Mennyire lesz sűrű a nyarad verseny szempontból?
Kazincbarcika után kicsit felpörögnek az események, gyakorlatilag kéthetente megyünk valamerre júliusban, de aztán augusztusban kicsit tudunk pihenni is majd.

Nyaralás lesz? Mi a terv?
Ennyi verseny mellett a szabadnapjaimat be kell osztanom okosan, hosszabb nyaralásra nem igazán marad már sajnos, de azért egy-egy napok, hétvégével kiegészítve beleférnek majd biztosan. Bánk tuti :)

Köszi szépen, találkozunk ‘Barcikán! Sok sikert!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr9012592279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása