Én nem szeretem azokat a hosszú versenyeket... azt szeretem, ha a nagy tempó versengés, gyorsaság, ügyesség, erősség számít.

2017. május 20. 08:00 - sebiszabi

Interjú Kivés Bendegúzzal a nitrai Spartan Race verseny után

18449744_1368253916598930_8433173509779197995_o.jpg

Ahogy már bizonyára tudtok róla, a nitra mezőgazdasági Spartan Race Sprint elite mezőnyében Kivés Bendegúz a második helyet szerezte egészen elképesztő időeredménnyel. Igazából a szívünk mélyén mi az első helyét ünnepeljük Bendinek, de hogy miért, azt olvassátok el a vele készített interjúnkban.

OCR Magazin: Gratulálunk a második helyhez, hát lenyomtad Ziskát is! :) Mesélj a célbaérés utáni élményekről!
Kivés Bendegúz: Remek volt, hogy sokan szurkoltak nekem, nagyon jó volt fogadni az elismeréseket, de önfeledten nem tudtam ujjongani a negatív fal miatt…

Gondolom hiba nem fért bele ebbe az időbe, de mi is volt a bohóckodás az invert wallnál?
Akkora volt a tempónk Ziskával , hogy lemaradt az egész mezőny. (ezzel akkor szembesültem igazán, amikor a dárdát kihagytam és ledaráltam a 30 burpeet, és még akkor is én vezettem több mint fél perccel.
Hát igen az tényleg bohóckodás volt. Verseny előtti nap megváltoztatták a szabályt. futok izomból ugrok fel feltoltam és húztam magam, már csúsztam volna le erre üvölti a bíró: "BURPEEE!!!" Hát itt elakadtam fejben, sokkot kaptam, kérdezem, hogy  "Ki? Hol? Miért?" -  erre mondja hogy "burpee… ". Még egyszer kérdezem, hogy miért?  "- no leg!!!" És hova van írva? Mutogat az emberekkel elállt táblára. Erre már odaért Roman Bak, aki ugyanúgy, ahogy én, átment a falon, de neki egy szót nem szóltak. Itt olyan idegrohamot kaptam, hogy felugrottam és szinte átestem az egész falon, de ekkor már 15 mp előnye volt és már nem tudtam utolérni.(megköszöntem magamban, hogy átadományozta a tuti első helyemet Bak-nak. Meg persze elküldtem mindenhova…)

Egészen elképesztő időt futottál, ez volt a terv, hogy ennyire izomból tolni fogod?
Amikor jó a formám, mindig maximumot szeretném kihozni magamból, most is így volt. Rajt és teljes gőzzel előre. Kb. 100 méter után egyedül az élen voltam.

Most nem OCR Elite Team-ben indultál, mint többiek. A villám tempónak és az egyéni indulásnak köze van a eb/vb kvalifikációhoz?
Igen, mostantól egyéniben indulok, mert szeretnék kijutni támogatottan a világbajnokságra és az Európa bajnokságra  is.

16266196_625455104300674_7230206180218317075_n.jpg

Sikeres eb/vb kvalifikáció után tervezed is, hogy mész ezekre a külföldi versenyekre?
Ha van megfelelő pénzügyi ellátásom, akkor mindenképpen szeretnék menni.

Még bőven a szezon első felében vagyunk. Hány versenyen voltál eddig és mennyit tervezel még?
Eddig 3 Spartan Race-en voltam idén, pár sima terepfutón, Szigetközi Cross Challenge-on és egy győri akadályversenyen voltam. Annyi versenyre megyek, amennyire csak tudok. Minél többre megyek annál nagyobb tapasztalattal tudok a vb-re menni.

Ezek közül mind Spartan Race vagy tervezel más típusú, rendezésű versenyeken is részt fogsz/szeretnél venni?
Legfőképpen Spartan Race-re szeretnék menni, de ha van valami más kihívás arra is szívesen megyek ha tudok.

Tóth Ádinál láttuk Bécsben, hogy nyomott egy - kosaras szaknyelven szólva - egy tripla-duplát. Szoktál/tervezel ilyen hétvégéket csinálni?
Volt már hogy egy hétvégén több versenyen is indultam , de Spartan Race-ben még nem volt ilyen. Az az igazság, hogy én nagyon kifutom magam és másnap felesleges lenne erőlködnöm egy közepes eredményért, mert biztos nem tudnék ugyan olyan jót -  de semmi sem kizárt!

34644254685_911b7a1dfb_b.jpg

Milyen célokat tűztél ki erre a szezonra?
Ebben az évben az a célom, ami múlt évben is: A VB-n a top 30-ban lenni. Tavaly sérülés miatt nem tudtam a formámat hozni.

Az OCR Elite Team előnye lehet a szponzorok keresése, de személyesen neked van olyan partner/cég, aki segít a felkészülésben bármilyen módon?
Egyéni szponzorom sajnos még nincs, de nagyon szeretnék, mert az rengeteget jelentene ha délutánonként többet tudnék edzeni a plusz munka helyett. Csapatunkat a Bioco látja el vitaminnal.

Most hallani mindenféle újdonságot a Spartan Race világából, mint pl. Ultra Beast VB, ami egy 24 órás túra. Részt vennél egy ilyen versenyen, illetve milyen speckó verseny van, amit mindenképp kipróbálnál? (ocr/trail témakörben)
Én nem szeretem azokat a hosszú versenyeket. Az nem az én műfajom. Én azt szeretem, ha a nagy tempó versengés, gyorsaság, ügyesség, erősség számít. Nem azt mondom, hogy nem vagyok kitartó, hanem az más mentalitást és felkészülést igényel mint amit én végzek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocrmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr3412526549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása